marți, 14 iunie 2022

Pentru tine

Pentru tine-am să sculptez cuvinte Și am să le dau formă-ntr-un poem

Să oglindească-o dragoste fierbinte, Un cântec cu accente și boem. Ți-am modelat suspinele la greu, Să fie clipa mai înălțătoare. De dorul tău luminile din soare Mereu se sting și se aprind mereu. Noblețea mea cu sufletul cât cerul, Ți-am scris în palmă: "Tu mi-ai fost îndemnul"

Când raze mari de soare au venit Să îți lumineze chipul dezvelit.

Măritul țărm cu scoicile în soare Întâi un val și prima sărutare

- N-ai vrea să simți și azi acei fiori? Tu ești cea mai frumoasă dintre flori!

Iubito, timpul suntem noi, tu și eu Să umplem spații cu mărgăritare

De dorul tău luminile din soare Mereu se sting și se aprind mereu.

Autor Ismail Sorin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Balada Clujului

Napoca setos în fapte Străjer din antichitate.  Anii tăi sunt fără număr Clujule tu ești tot tânăr. Gând rebel, planuri mănoase Voievod într...